• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Інформація про заклад

Адміністрація та трудовий колектив раді вітати вас на сайті дошкільного навчального закладу № 11 "ЗІРОЧКА"

Дошклільний навчальний заклад №11 "Зірочка"розташваний за адресою м.Сміла, вул. Кам'янська,8. Заклад працює з 1976 року, має типове приміщення, розрахований на 120 місць.

Графік роботи закладу: 7.30-17.30, чергова група до 18.00

Мережа закладу складає 5 груп, з них:

· 1 група для дітей раннього віку (від 2 р. до 3 р.);

· 3 групи - для дітей дошкільного віку (від 3 до 6 років);

· 1 логопедична група для дітей з вадами мовлення (4-6 років).

Сьогодні садочок відвідує 71 дитина. Приміщення закладу розташоване на мальовничій території 1 га. , на території ростуть дерева, кущі, квіти. Дошкільний навчальний заклад №11 "Зірочка" працює за програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7 років "Дитина". Мова освітнього процесу-українська.

Мережа закладу:

№ та назва
групи

Вік дітей

Кількість дітей

Режим
роботи

Інтер'єр

Профіль групи

Мова навчання

група №1
" Бджілка"

ранній дошкільний вік (2- 3 р.)

15

7.30 - 17.30

+

звичайна

Укр.

група №2
"Капітошка"

різновікова група дошкільний вік (4-6 р.)

15

7.30 - 17.30

+

звичайна

Укр.

група №3
"Перлинка"

старший дошкільний вік (5-6 р.)

17

7.30 - 17.30

+

звичайна

Укр

група №4
"Сонечко"

молодший дошкільний вік (3-4 р.)

12

7.30 - 17.30

+

звичайна

Укр.

група №5
"Ромашка"

середній дошкільний вік (4 -5 р.)

12

7.30 - 18.00

+

логопед.

Укр.

Всього

5 груп

71


Очолює заклад Косенко Наталія Володимирівна


Трудовий колектив налічує 22 осіб, з них педагогічних працівників 7 осіб, обслуговуючого персоналу - 15,вакансія муз.керівника, психолога, вихователя 1, .

Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює керівник ДНЗ протягом календарного року на підставі заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про стан здоров'я дитини, довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.

Для зарахування дитини до дошкільного навчального закладу № 11 "ЗІРОЧКА" необхідні наступні документи :

1. Заява батьків або осіб, які їх замінюють, щодо влаштування дитини до дитячого закладу.

2. Медична довідка дитини з проходженням всіх спеціалістів певної форми (до вступу в ДНЗ)

3. Виписка із медичної карти, карта профілактичних щеплень (форма №63).

4. Ксерокопія свідоцтва про народження дитини.

5. При наявності пільг - документи, що їх підтверджують

6. Батькам необхідно мати паспорт і свідоцтво про народження дитини.

7. Папка для зберігання документів.

ПРОСИМО ВАС ДОТРИМУВАТИСЯ ТАКИХ ПРАВИЛ:

1. Своєчасно приводити дитину до дошкільного закладу — до 8.00 та забирати до 17.30.

2. В дошкільному закладі функціонує чергова група 17.30-18.00

3. Якщо Ви привели дитину після 8.30, Вам слід дочекатися, коли діти вашої групи повернуться з ранкової гімнастики і передати дитину вихователю. Неприпустимо залишати дитину саму у приймальній кімнаті групи.

4. Приводити в ДНЗ здорову дитину, повідомляти вихователя про її самопочуття вдома.

5. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності в ДНЗ за телефонами вихователів або помічника вихователя

6. Прийом дітей, які повернулися в дошкільний заклад після будь – якого перенесеного захворювання або тривалої (3 днів і більше) відсутності, дозволяється тільки за наявності довідки від дільничного лікаря або із стаціонару з вказаним діагнозом хвороби або причини відсутності..

7. Якщо під час ранкового прийому в ДНЗ у дитини виявлено ознаки хвороби, батьки зобов’язані звернутися до лікаря за консультацією або медичною допомогою.

8. Вносити встановлену плату за харчування дитини в дошкільному навчальному закладі до 20 числа поточного місяця.

9. Пільгами користуються:

- сім’ї, в яких троє чи більше дітей;

- діти-сироти, або діти, які знаходяться під опікою;

- малозабезпечені сім’ї;

- діти, батьки яких постраждали від наслідків аварії на ЧАЕС;


- діти учасників ООС;

- діти переміщених з зони АТО.

10. Батьки, або особи, що за їх дорученням приводять дитину в дошкільний заклад, мають передати дитину вихователю або тому працівникові ДНЗ, який приймає дітей в цей час.

11. Неприпустимо відправляти дитину в дошкільний заклад саму, без супроводу дорослого.

12. Увечері вихователь зобов’язаний передати дитину батькам або іншій особі, що прийшла за їх дорученням.Вам варто заздалегідь домовитися з вихователем щодо осіб, яким Ви доручаєте забрати дитину з дошкільного закладу. Таке доручення оформляється письмово.

13. Вихователь не має права віддавати дітей з дошкільного закладу неповнолітнім дітям, батькам у нетверезому стані.

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНА БАЗА ДНЗ ВКЛЮЧАЄ БУДІВЛІ, СПОРУДИ, ЗЕМЕЛЬНІ ДІЛЯНКИ, КОМУНІКАЦІЇ, ІНВЕНТАР, ОБЛАДНАННЯ, ІНШІ МАТЕРІАЛЬНІ ЦІННОСТІ, ВАРТІСТЬ ЯКИХ ВІДОБРАЖЕНО У БАЛАНСІ ЦЕНТРАЛІЗОВАНОЇ БУХГАЛТЕРІЇ, ЯКА ОБСЛУГОВУЄ ДНЗ.

Повна адреса дошкільний навчальний заклад №11 “Зірочка” (ясла-садок) комбінованого типу Смілянської міської ради Черкаської області, м. Сміла, вул. Кам’янська, 8

Телефон 0979945796

Прізвище, ім'я та по батькові керівника Коcенко Наталія Володимирівна

1. Наявність виписки з рішення місцевої виконавчої влади про закріплення за навчальним закладом певної ділянки адміністративного району в наявності

2. У 2022-2023 навчальному році в навчальному закладі буде працювати __5__ груп, ___18___працівників, перебуватиме __85_дітей.

3. Наявність проекту плану роботи навчального закладу на новий навчальний рік в наявності________________________________________________________________

4. Стан та якість ремонту приміщень:

капітального задовільна ________________________________________________

поточного задовільна _________________________________________________

Хто виконував роботи з ремонту будівель працівники ДНЗ __________________

5. Стан території та її площа задовільний, 8676 м2 ___________________________

кількість дерев 28, у тому числі фруктових 6__,

ягідних кущів ___-____, квітників____7____,

теплиця (оранжерея) _________-_________

6. Кількість і стан допоміжних споруд____7____ задовільна _________________________

Наявність цементованих майданчиків для сміттєзбиральників, їх стан _1_ задовільний

7. Огорожа навколо території навчального закладу та її стан металева, стан задовільний

8. Навчально-дослідна ділянка та її характеристика городи, відповідно до методичних вимог____________________________________________________

9. Спортспоруди і майданчики, їх розміри та технічний стан , відповідає нормам та методичним вимогам

10. Наявність та стан готовності до нового навчального року кабінетів:

Кабінети

Кількість

Укомплектовано обладнанням

Наявність правил безпеки

Групові приміщення

5

+

+

Кабінети вчителів-логопедів

1

+

+

Кабінет завідувача, психолога, музичного керівника,

Кабінет завгоспа

Кабінет профспілки

1

1

1

1

1

+

+

+

+

+

+

+

+

+

+

11. Наявність методичного кабінету_______1________________________________

12. Наявність кабінету відпочинку педагогічних працівників 1__________________

13. Наявність технічних засобів навчання (ТНЗ), їх стан і зберігання задовільний

з/п

Назва ТНЗ

Кількість

У тому числі

справні

несправні

Комп’ютери та комп’ютерна техніка

3

2

1

Магнітофони

Музичні центри

3

2

1

Телевізори

1

0

1

Електрофони

-

Кінопроектори

-

Діапроектори

-

Радіовузол

-

Мовна лабораторія

-

Епіпроектори

-

Пристрій для зашторювання

-

Екрани

-

Інші пристрої

-

14. Розміри спортивного залу, наявність та стан обладнання та інвентарю за нормами

_________51м2____ задовільний

____________________________________________________________________________

15. Наявність та розміри музичного залу та забезпечення пожежної безпеки ___________105 м2____ задовільний ___________

16. Стан меблів (у класних, групових кімнатах, кабінетах тощо) _ задовільний

17. Зазначити, яких меблів не вистачає відповідно до норм і зростових груп

спальних ліжок дошкільних груп____________________________________________________________________________

18. Стан харчоблоку:

забезпеченість технологічним обладнанням___________ задовільний_____________

____________________________________________________________________________

санітарний стан задовільний

____________________________________________________________________________

умови для миття рук ___________________ задовільний

Наявність проточної води: холодної _____________ задовільний

__, гарячої ____________ задовільний

19. Стан пральні задовільний

20. Організація питного режиму____ задовільний

21. Наявність медичного, стоматологічного кабінетів:

______________________________________________________ задовільний

хто здійснює медичний контроль за станом здоров’я дітей старша медична сестра

22. Забезпеченість освітлення в класах, кабінетах згідно з нормами задовільний ____________________________________________________________________________

23. Наявність актів перевірки опору ізоляції електромереж і заземлення в наявності

24. Наявність і стан протипожежного обладнання:

протипожежні щити 2, укомплектовані ________________________________________

вогнегасники _12, проведені технічний огляд та перезарядка____________________

блискавкозахист ______ відсутній ______________________________________________

пожежні водойми (гідранти) __________1, є покажчик, пофарбований _____________

пожежні рукави _____ відсутні ________________________________________________

наявність інструкції з пожежної безпеки та плану евакуації _в наявності

25. Стан покрівлі _ задовільний (часткове протікання правого кута даху)

26. Наявність і стан інженерних комунікацій:

водопостачання__ задовільний _________________________________________________

газопостачання (електропостачання) __ задовільний _______________________________

каналізація___ задовільний _____________________________________________________

27. Стан центральної вентиляції, можливості дотримання повітрообміну в навчальному закладі_____________ задовільний _____________________________________________

28. Наявність підсобного господарства та його стан_ задовільний ____________________

29. Забезпечення безпеки життєдіяльності учасників навчально- виховного процесу (наявність протоколів про навчання і перевірку знань працівників з безпеки життєдіяльності, журнали реєстрації інструктажів з охорони праці, журнали реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності, інструкції з безпеки в кабінетах (лабораторіях) тощо) в наявності, відповідно до вимог __________________________________________

30. Готовність навчального закладу до зими, наявність планів підготовки до зими задовільний, система опалювання опресована ______________________________________

Характер опалювальної системи (котельня, теплоцентраль, пічне), її стан котельня,____ задовільний _________________________________________________________________

31. Забезпеченість педагогічними кадрами та техперсоналом ДНЗ повністю забезпечений кадрами

32. Наявність та реєстрація колективного договору в наявності _______________

Звіт про роботу дошкільного навчального закладу№11

2021\2022роках

У 2021/2022 навчальному році в дошкільному навчальному закладі ( яслах – садку ) № 11 працювало 5 груп ( 1 ясельна , чотири групи дошкільного віку з них 1 логопедична). Дошкільний заклад розрахований на 120 місць. Режим роботи дошкільного закладу – п’ятиденний : з 7.30 до 18.00.

Всього в дошкільному навчальному закладі:

- виховується 103 дітей;

з них:

- ясельного віку 26 дітини

- дошкільного віку 77 дітей.

– навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих проводиться державною мовою.

Колектив закладу складає 25 працівників, із них :

Педагогічних – 10

Обслуговуючого персоналу - 15

Склад педагогічних кадрів на 2021-2022навчальний рік :

Завідувач ДНЗ;

- вихователь-методист;

- практичний психолог;

- вчитель-логопед ;

- музичний керівник 1;

- вихователі груп раннього віку;

- вихователі груп молодшого дошкільного віку:

- вихователі груп середнього дошкільного віку ;

- вихователі груп старшого дошкільного віку ;

із 10- ти педагогічних працівників:

· вища освіта – у 9 педагогів,

· н\вища -1

Робота з дітьми ведеться відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту». Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

В 2021\2022 навчальному році значна увага приділялась роботі з самоосвіти педагогів.Свою роботу вихователі будували на принципах науковості, послідовності, наступності в усіх вікових групах.

Організація всього навчально-виховного процесу в дошкільному закладі протягом 2021\2022навчального року була спрямована на творчий пошук сучасних форм навчально-виховної роботи, створення необхідних умов для повноцінного фізичного і психічного розвитку кожної дитини.

Слід відмітити, що всі педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь он лайн заходах, які були організовані управлінням освіти і науки .

Відповідно до річного плану роботи протягом року проводяться педради, семінари, педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи, майстер-класи, тижні безпеки, виставки.

В закладі працюють гуртки англійської мови, кулінарія, драматичний.

Впродовж 2021-2022 навчального року була спланована і втілювалась в практику роботи дошкільного закладу робота з дошкільниками мікрорайону.

Таким чином можна зауважити, що колектив працював наполегливо і завзято, з поставленими річними завданнями справились.

В закладі функціонує медичний кабінет, який обладнано згідно існуючих нормативних вимог та має відповідні медичні препарати.

Старша медична сестра Колесникова Світлана Іванівна ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров”я, дбали про нього .

Організація харчування.

Належна увага в закладі приділяється організації харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню широкого асортименту продуктів відповідно до перспективного меню на декаду (враховуючи сезонні зміни), технології та якості приготування страв.

Адміністрацією здійснюється систематичний контроль за якістю, технологією приготування страв, виконанням натуральних норм.

В ДНЗ „Зірочка” організовано трьохразове харчування дітей. Щодня ведеться аналіз харчування, щодекади медсестрою та приватним підприємцем здійснюється корекція харчування з метою його удосконалення.

Під час навчально-виховного процесу травмування дітей та персоналу не було.

За період з травня 2021 року по травень 2022рік було зафіксовано 11 звернень громадян. В основному звернення про влаштування дитини до ДНЗ та працевлаштування.

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно вимог Базової програми.

Роботу педагогічного колективу за 2021-2022навчальний рік оцінено як задовільну. Виходячи з вищевикладеного, можна виділити такі загальні недоліки в роботі дошкільного навчального закладу: недостатньо використовується пошуково-дослідницька, практична трудова діяльність; недостатньо проводиться тематичних спільних заходів з батьками, з громадськістю. Причиною цих недоліків є:

-недостатня ефективність впровадження гурткової роботи;

Звертаючи увагу на це, робота колективу дошкільного навчального закладу у наступному навчальному році буде спрямована на: індивідуалізацію освітнього процесу; підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання; удосконалення роботи педагогічного колективу з оптимізації шляхів взаємодії з родинами вихованців та впровадження нових видів гурткової роботи. Це допоможе педагогам забезпечувати умови для росту життєвої компетенції дитини у відповідності з вимогами Програми виховання і навчання дітей від двох до семі років «Дитина».

Звіт про роботу дошкільного навчального закладу№11 2018\2019роках

У 2018/2019навчальному році в дошкільному навчальному закладі ( яслах – садку ) № 11 працювало 5 груп ( 1 ясельна , чотири групи дошкільного віку з них 1 логопедична). Дошкільний заклад розрахований на 120 місць. Режим роботи дошкільного закладу – п’ятиденний : з 7.30 до 18.00.

Всього в дошкільному навчальному закладі:

- виховується 125 дітей;

з них:

- ясельного віку 34 дітини

- дошкільного віку 91 дітей.

– навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих проводиться державною мовою.

Колектив закладу складає 25 працівників, із них :

Педагогічних – 10

Обслуговуючого персоналу - 15

Склад педагогічних кадрів на 2018-2019навчальний рік :

Завідувач ДНЗ;

- вихователь-методист;

- практичний психолог;

- вчитель-логопед ;

- музичний керівник 1;

- вихователі груп раннього віку;

- вихователі груп молодшого дошкільного віку:

- вихователі груп середнього дошкільного віку ;

- вихователі груп старшого дошкільного віку ;

із 10- ти педагогічних працівників:

· вища освіта – у 9 педагогів,

· н\вища -1

Робота з дітьми ведеться відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту». Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

В 2018\2019 навчальному році значна увага приділялась роботі з самоосвіти педагогів.Свою роботу вихователі будували на принципах науковості, послідовності, наступності в усіх вікових групах.

Організація всього навчально-виховного процесу в дошкільному закладі протягом 2018-2019 навчального року була спрямована на творчий пошук сучасних форм навчально-виховної роботи, створення необхідних умов для повноцінного фізичного і психічного розвитку кожної дитини.

Слід відмітити, що всі педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь он лайн заходах, які були організовані управлінням освіти і науки .

Відповідно до річного плану роботи протягом року проводяться педради, семінари, педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи, майстер-класи, тижні безпеки, виставки.

В закладі працюють гуртки англійської мови, кулінарія, драматичний.

Впродовж 2018-2019 навчального року була спланована і втілювалась в практику роботи дошкільного закладу робота з дошкільниками мікрорайону.

Таким чином можна зауважити, що колектив працював наполегливо і завзято, з поставленими річними завданнями справились.

В закладі функціонує медичний кабінет, який обладнано згідно існуючих нормативних вимог та має відповідні медичні препарати.

Старша медична сестра Чичкань Ганна Андріївна ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров”я, дбали про нього .

Аналіз захворюваності

Всього дітей з діагнозами:

№з-п

Захворювання

2018

2019

1

Захворювання крові та кровотворних органів

0

0

2

Психічні розлади (дефекти мови)

12

15

3

Захворювання нервової системи

-

2

4

Захворювання органів зору

2

1

5

Захворювання органів слуху

0

0

6

Захворювання органів кровообігу

0

0

7

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

8

6

8

Захворювання органів травлення

6

7

9

Захворювання сечостатевих органів

0

0

10

Захворювання шкіри

1

1

11

Захворювання кістково – м’язової системи

2

0

12

Народжені аномалії

0

0

13

Дерматологічні захворювання

2

0

Організація харчування.

Належна увага в закладі приділяється організації харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню широкого асортименту продуктів відповідно до перспективного меню на декаду (враховуючи сезонні зміни), технології та якості приготування страв.

Адміністрацією здійснюється систематичний контроль за якістю, технологією приготування страв, виконанням натуральних норм.

В ДНЗ „Зірочка” організовано трьохразове харчування дітей. Щодня ведеться аналіз харчування, щодекади медсестрою та приватним підприємцем здійснюється корекція харчування з метою його удосконалення.

Під час навчально-виховного процесу травмування дітей та персоналу не було.

За період з травня 2018 року по травень 2019 рік було зафіксовано 27 звернення громадян. В основному звернення про влаштування дитини до ДНЗ та працевлаштування.

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно вимог Базової програми.

Роботу педагогічного колективу за 2018-219 навчальний рік оцінено як задовільну. Виходячи з вищевикладеного, можна виділити такі загальні недоліки в роботі дошкільного навчального закладу: недостатньо використовується пошуково-дослідницька, практична трудова діяльність; недостатньо проводиться тематичних спільних заходів з батьками, з громадськістю. Причиною цих недоліків є:

недостатня ефективність впровадження інноваційних технологій у роботі.

Звертаючи увагу на це, робота колективу дошкільного навчального закладу у наступному навчальному році буде спрямована на: індивідуалізацію освітнього процесу; підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання; удосконалення роботи педагогічного колективу з оптимізації шляхів взаємодії з родинами вихованців та громадськістю. Це допоможе педагогам забезпечувати умови для росту життєвої компетенції дитини у відповідності з вимогами Програми виховання і навчання дітей від двох до семі років «Дитина».

ЗВІТ ПРО РОБОТУ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 11«ЗІРОЧКА»

( ЯСЕЛ – САДКА) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У 2019/2020 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

У 2019/2020 навчальному році в дошкільному навчальному закладі ( яслах – садку ) № 11 працювало 5 груп ( 1 ясельна , чотири групи дошкільного віку з них 1 логопедична). Дошкільний заклад розрахований на 120 місць.

Режим роботи дошкільного закладу – п’ятиденний : з 7.30 до 17.30, чергова група логопедична до 18.00.

Відвідувало в 2019-2021навчальному році дошкільний навчальний заклад 120 дітей:

- ясельного віку 31 дітей;

- дошкільного віку 89 дітей.

– навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих проводиться державною мовою.

Колектив закладу складає 25 працівників, із них :

Педагогічних – 10

Обслуговуючого персоналу - 15

Склад педагогічних кадрів на 2020-2021 навчальний рік :

Завідувач ДНЗ;

- вихователь-методист - 0,5 ст;

- практичний психолог - 0,5 ст;

- вчитель-логопед - 1;

- музичний керівник - 1;

- вихователі груп раннього віку

- вихователі груп молодшого дошкільного віку

- вихователі груп середнього дошкільного віку ;

- вихователі груп старшого дошкільного віку ;

- вихователі логопедичної групи.

із 10- ти педагогічних працівників:

· вища освіта – у 9 педагогів,

· н\вища -1

Робота з дітьми ведеться відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту». Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

В 2019-2020 навчальному році значна увага приділялась роботі з самоосвіти педагогів.Свою роботу вихователі будували на принципах науковості, послідовності, наступності в усіх вікових групах.

Організація всього навчально-виховного процесу в дошкільному закладі протягом 2019-2020 навчального року була спрямована на творчий пошук сучасних форм навчально-виховної роботи, створення необхідних умов для повноцінного фізичного і психічного розвитку кожної дитини.

Слід відмітити, що всі педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь у заходах, які були організовані управлінням освіти і науки .

Відповідно до річного плану роботи протягом року проводяться педради, семінари, педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи, майстер-класи, тижні безпеки, виставки.

В закладі працюють гуртки англійської мови, ….

Впродовж 2019-2020 навчального року була спланована і втілювалась в практику роботи дошкільного закладу робота з дошкільниками мікрорайону, які неохоплені дошкільною освітою. В червні - вересні 2019 року була проведена робота щодо виявлення дітей дошкільного віку мікрорайону, які неохоплені дошкільною освітою.

Таким чином можна зауважити, що колектив працював наполегливо і завзято, з поставленими річними завданнями справились.

В закладі функціонує медичний кабінет, який обладнано згідно існуючих нормативних вимог та має відповідні медичні препарати.

Старша медична сестра Чичкань Ганна Андріївна ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров”я, дбали про нього .

Аналіз захворюваності

Всього дітей з діагнозами:

№з-п

Захворювання

2019

2020

1

Захворювання крові та кровотворних органів

0

0

2

Психічні розлади (дефекти мови)

14

15

3

Захворювання нервової системи

-

0

4

Захворювання органів зору

1

2

5

Захворювання органів слуху

0

0

6

Захворювання органів кровообігу

0

0

7

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

6

6

8

Захворювання органів травлення

6

4

9

Захворювання сечостатевих органів

0

0

10

Захворювання шкіри

1

2

11

Захворювання кістково – м’язової системи

2

0

12

Народжені аномалії

2

0

13

Дерматологічні захворювання

1

0

Організація харчування.

Належна увага в закладі приділяється організації харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню широкого асортименту продуктів відповідно до перспективного меню на декаду (враховуючи сезонні зміни), технології та якості приготування страв.

Адміністрацією здійснюється систематичний контроль за якістю, технологією приготування страв, виконанням натуральних норм.

В ДНЗ „Зірочка” організовано трьохразове харчування дітей. Щодня ведеться аналіз харчування, щодекади медсестрою здійснюється корекція харчування з метою його удосконалення.

Вартість харчуання на сьогоднішній день становити у ясельній групі -17.02, 25.42 - у садовій згідно рішення Смілянської міської ради.

Під час навчально-виховного процесу травмування дітей та персоналу не було.

За період з грудня 2019 року по грудень 2020 рік було зафіксовано 12 звернень громадян. В основному звернення про влаштування дитини до ДНЗ та працевлаштування.

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно вимог Базової програми.

Роботу педагогічного колективу за 2019-2020 навчальний рік оцінено як задовільну. Виходячи з вищевикладеного, можна виділити такі загальні недоліки в роботі дошкільного навчального закладу: недостатньо проводяться тематичні спільні заходи з батьками, з громадськістю. Причиною цих недоліків є:

недостатня ефективність впровадження особистісно-орієнтованої моделі навчання та виховання дітей дошкільного віку;

недостатньо результативна робота з сім`єю, громадськістю.

Звертаючи увагу на це, робота колективу дошкільного навчального закладу у наступному навчальному році буде спрямована на: індивідуалізацію освітнього процесу; підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання; удосконалення роботи педагогічного колективу з оптимізації шляхів взаємодії з родинами вихованців та громадськістю. Це допоможе педагогам забезпечувати умови для росту життєвої компетенції дитини у відповідності з вимогами Програми виховання і навчання дітей від двох до семі років «Дитина».

Значна увага приділялась збереженню та зміцненню матеріальної бази, благоустрою території.

За державні кошти:

- встановлено енергозберігаючі вікна-6шт;

- електрообігрівачі -5 комплектів;

- закуплено паперових рушників,

- антисептик,

- рідке мило,

- маски багаторазові .

Завдяки благодійній допомозі батьків були виконані ремонти :

-у групах та спальних кімнатах(фарбування вікон, підлоги);

- встановлення вікон –логопедична група;

- закупівля посуду - всі групи;

-надано матеріальної допомоги;

-пральний порошок;

-туалетний папір;

-сарветки;

-паперові рушники;

-стаканчики одноразові;

-жавель клейд ;

-проведено поточний ремонт майданчиків;

-оновлені клумби кожної групи;

- пошито дитячі костюми.

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з коллективом та батьками.

ЗВІТ

ПРО РОБОТУ

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

( ЯСЕЛ – САДКА) № 11 «ЗІРОЧКА» СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У 2020/2021 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

У 2020/2021 навчальному році в дошкільному навчальному закладі ( яслах – садку ) № 11 працювало 5 груп ( 1 ясельна , чотири групи дошкільного віку з них 1 логопедична). Дошкільний заклад розрахований на 120 місць. Режим роботи дошкільного закладу – п’ятиденний : з 7.30 до 18.00.

Всього в дошкільному навчальному закладі:

- виховується 110 дітей;

з них:

- ясельного віку 24 дітей;

- дошкільного віку 86 дітей.

– навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих проводиться державною мовою.

Колектив закладу складає 25 працівників, із них :

Педагогічних – 10

Обслуговуючого персоналу - 15

Склад педагогічних кадрів на 2020-2021навчальний рік :

Завідувач ДНЗ;

- вихователь-методист;

- практичний психолог;

- вчитель-логопед ;

- музичний керівник 1;

- вихователі груп раннього віку;

- вихователі груп молодшого дошкільного віку:

- вихователі груп середнього дошкільного віку ;

- вихователі груп старшого дошкільного віку ;

із 10- ти педагогічних працівників:

· вища освіта – у 9 педагогів,

· н\вища -1

Робота з дітьми ведеться відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту». Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

В 2020-2021 навчальному році значна увага приділялась роботі з самоосвіти педагогів.Свою роботу вихователі будували на принципах науковості, послідовності, наступності в усіх вікових групах.

Організація всього навчально-виховного процесу в дошкільному закладі протягом 2020-2021 навчального року була спрямована на творчий пошук сучасних форм навчально-виховної роботи, створення необхідних умов для повноцінного фізичного і психічного розвитку кожної дитини.

Слід відмітити, що всі педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь он лайн заходах, які були організовані управлінням освіти і науки .

Відповідно до річного плану роботи протягом року проводяться педради, семінари, педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи, майстер-класи, тижні безпеки, виставки.

В закладі працюють гуртки англійської мови, кулінарія, драматичний.

Впродовж 2020-2021 навчального року була спланована і втілювалась в практику роботи дошкільного закладу робота з дошкільниками мікрорайону.

Таким чином можна зауважити, що колектив працював наполегливо і завзято, з поставленими річними завданнями справились.

В закладі функціонує медичний кабінет, який обладнано згідно існуючих нормативних вимог та має відповідні медичні препарати.

Старша медична сестра Чичкань Ганна Андріївна ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров”я, дбали про нього .

Аналіз захворюваності

Всього дітей з діагнозами:

№з-п

Захворювання

2020

2021

1

Захворювання крові та кровотворних органів

0

0

2

Психічні розлади (дефекти мови)

15

15

3

Захворювання нервової системи

-

2

4

Захворювання органів зору

2

1

5

Захворювання органів слуху

0

0

6

Захворювання органів кровообігу

0

0

7

Захворювання ЛОР органів і дихальної системи

6

6

8

Захворювання органів травлення

6

7

9

Захворювання сечостатевих органів

0

0

10

Захворювання шкіри

1

1

11

Захворювання кістково – м’язової системи

2

0

12

Народжені аномалії

2

0

13

Дерматологічні захворювання

1

0

Організація харчування.

Належна увага в закладі приділяється організації харчування дітей раннього та дошкільного віку, забезпеченню широкого асортименту продуктів відповідно до перспективного меню на декаду (враховуючи сезонні зміни), технології та якості приготування страв.

Адміністрацією здійснюється систематичний контроль за якістю, технологією приготування страв, виконанням натуральних норм.

В ДНЗ „Зірочка” організовано трьохразове харчування дітей. Щодня ведеться аналіз харчування, щодекади медсестрою та приватним підприємцем здійснюється корекція харчування з метою його удосконалення.

Вартість харчуання на сьогоднішній день становили у ясельній групі -23,97, 35,48- у садовій згідно рішення Смілянської міської ради.

Під час навчально-виховного процесу травмування дітей та персоналу не було.

За період з травня 2020 року по травень 2021 рік було зафіксовано 21 звернення громадян. В основному звернення про влаштування дитини до ДНЗ та працевлаштування.

Значна увага приділялась збереженню та зміцненню матеріальної бази, благоустрою території.

За державні кошти було встановлено 6 вікон в ясельну(2)групу та в логопедичну (4) -36 000грн, пральний порошок -2000грн, апнтисептики 2000грн,туалетний папір 500грн,рушники паперові 1600грн,рушники махрові 1800грн.(43900 грн)

Завдяки благодійній допомозі батьків були виконані капітальні ремонти :

-у групах та спальних кімнатах(фарбування вікон, підлоги)- 2000грн

-ремонт санузлів - 2000грн

-проведено поточний ремонт майданчиків - 1500грн

-оновлені клумби кожної групи - 600грн

-придбано посуд в кожну групу - 3000грн

- придбано килим в логопедичну групу -1000 грн;

- придбано цемент -800грн

- придбано фарби для підлоги , вікон, дверей - 1000грн

- встановлено вікно в логопедичну групу 1шт. - 6000грн,

-шпалери -500грн

-придбано безконтактний термометр 4шт. -4600грн

-мило рідке -800грн

-рушники паперові -1230грн

-покіс території -1000грн

Проблеми , які потребують вирішення в наступному році:

- оновлення дитячих майданчиків

- заміна вікон

- заміна вхідних дверей.

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно вимог Базової програми.

Роботу педагогічного колективу за 2020-2021 навчальний рік оцінено як задовільну. Виходячи з вищевикладеного, можна виділити такі загальні недоліки в роботі дошкільного навчального закладу: недостатньо використовується пошуково-дослідницька, практична трудова діяльність; недостатньо проводиться тематичних спільних заходів з батьками, з громадськістю. Причиною цих недоліків є:

недостатня ефективність впровадження особистісно-орієнтованої моделі навчання та виховання дітей дошкільного віку;

недостатньо результативна робота з сім`єю, громадськістю.

Звертаючи увагу на це, робота колективу дошкільного навчального закладу у наступному навчальному році буде спрямована на: індивідуалізацію освітнього процесу; підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання; удосконалення роботи педагогічного колективу з оптимізації шляхів взаємодії з родинами вихованців та громадськістю. Це допоможе педагогам забезпечувати умови для росту життєвої компетенції дитини у відповідності з вимогами Програми виховання і навчання дітей від двох до семі років «Дитина».

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

Згідно з Закону України "Про освіту" - особа з особливими освітніми потребами - це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки з метою:

-забезпечення її права на освіту;

-сприяння розвитку її особистості;

-поліпшення стану її здоров'я та якості життя;

-підвищення рівня участі у житті громади.

Згідно з Статутом ДНЗ № 11 Порядок комплектування інклюзивних груп, організація відновлювальної роботи, специфіка діяльності визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони здоров'я.

Для дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі з інвалідністю, додатково подається висновок психолого-медико-педагогічної консультації, копія медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років (наданого лікарсько-консультативною комісією) або копія посвідчення особи, яка одержує державну соціальну допомогу, відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам", копія індивідуальної програми реабілітації дитини-інваліда.

Статут ДНЗ № 11 Режим роботи інклюзивних груп встановлюється з урахуванням проведення корекційно-відновлювальної та соціально-реабілітаційної роботи.

Статут ДНЗ № 11 Навчально-виховний процес в інклюзивних групах здійснюється за спеціальними програмами розвитку дітей та навчально-методичними посібниками, затвердженими в установленому порядку центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти.

В закладі частково створені умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами.

-Вхід в заклад обладнаний пандусом.

- Діти з особливими освітніми потребами входять в категорію дітей, що забезпечуються безоплатним харчуванням у комунальних закладах дошкільної освіти всіх

Ліцензування видів господарської діяльності

Відповідно до статті 41 Закону України „Про місцеві державні адміністрації“, Закону України „Про ліцензування видів господарської діяльності“, підпункту 6 пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень Закону України „Про освіту“, постанов Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609 „Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України“ та від 30.12.2015 № 1187 „Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності“, розпорядження обласної державної адміністрації від 29.03.2016 № 146 „Про ліцензійну діяльність“ (зі змінами):

Дошкільний навчальний заклад № 11 „Зірочка“ (ясла-садок) комбінованого типу Смілянської міської ради Черкаської області

21378978

17.11.1995

вулиця Кам’янська, 8, місто Сміла, Черкаська область, 20709

дошкільна освіта

Мікрорайон ДНЗ№11

Пров. Гостинний

Вул.. Громова

Вул.. Лисенка

Пров. Сонячний

Вул.. Героїв Холодноярців

Вул.. Лисенка

Пров. Залевківська

Вул.. Морочковського

Вул.. Леваневського

Вул.. Польова

Вул.. Садова

Вул… Квіткова

Вул.. Тясминська

Вул..Ткаченка

Вул..Саксаганського,

Вул.. Кам'янська

Згідно з річним планом дошкільного навчального закладу з 24.02.20 по 28.02.20 в закладі було проведено тематичне вивчення рівня засвоєння програмових вимог програми «Дитина». Вивченням були охоплені дошкільні групи. Проводили вивчення завідувач ДНЗ №11 Косенко Н.В. та вихователь - методист Шевченко Л.М. Висновки були зроблені на основі:

перегляду контрольних занять;

перевірки планів навчально - виховної роботи;

опитування вихованців;

вивчення робіт з образотворчої діяльності;

спостережень за дітьми.

Діагностичними обстеженнями було охоплено:

Молодша група, вихователі Ткаченко І.В., Луцик М.М., - 17 дітей;

Середня група, вихователь Завгородня В.А., - 18 дітей;

Старша група, вихователь Хлівна С.В., - 14 дітей;

Логопедична група (середньо-старша), вихователі Шевченко Л.М., Луцик М.М. - 12 дітей.

Всього : 61 дитина.

На основі результатів контрольних зрізів, контрольних занять, педагогічного тестування дітей, бесід з дошкільниками, аналізу дитячих робіт по образотворчому мистецтву, було встановлено слідуючий рівень засвоєння дітьми знань: загальний показник засвоєння знань, умінь і навичок по ДНЗ за ІІ квартал становить 82 %.

Молодша група (вихователі Ткаченко І.В., Луцик М.М.).

Група працює за програмою «Дитина». Вивченням були охоплені такі розділи:

«Дитина в природному довкіллі». Діти мають достатні уявлення про зимові явища, життя тварин, птахів, рослин взимку. Мають елементарні уявлення про природу космосу, знають назву нашої планети, називають об’єкти живої та неживої природи. Проте діти не знають тварин інших континентів, погано орієнтуються у назвах кімнатних рослин. Рівень засвоєння розділу – 71%

«Дитина в соціумі». Діти називають професії своїх батьків, розуміють значення праці людей, називають знаряддя праці, мають уявлення про жанри мистецтва Розрізняють українські народні та авторські казки. Діти знають українські звичаї, страви, одяг. Мають уявлення про свою родину, називають імена родичів, батьків. Діти називають різні емоції, можуть визначити настрій за виразом обличчя. Називають позитивні та негативні риси характеру людини. Знають свої права та обов’язки. Водночас, діти не завжди дотримуються правил поведінки, не завжди вживають ввічливі слова, слабо орієнтуються у жанрах мистецтва. Рівень засвоєння знань -70%

«Мовлення дитини». Діти називають предмети, що їх оточують, мають словниковий запас, що відповідає віку, відповідають на запитання, складають невеликі описові розповіді, утворюють пестливі слова, відтворюють невеликі казки, малі фольклорні жанри. Слід зауважити, що вихователям потрібно більше уваги приділяти роботі з картинами. Розділ виконано на 73 %.

«Образотворча майстерня». Діти цієї групи вміють малювати предмети округлої , прямокутної форми, зафарбовувати невеликі площини, вміють малювати вертикальні і горизонтальні лінії, виконують нескладні орнаменти, заповнюючи форму. Діти малюють гуашшю та олівцями. Позитивно, що вихователі проводять малювання нетрадиційними техніками (долонею, пальцем, штампами). На достатньому рівні володіють діти прийомами ліплення – скачування, розкачування, притискання, вміють розміщувати готові елементи на площинних формах, володіють прийомами охайного наклеювання; створюють предмети із будівельного матеріалу та паперу. Вихователям слід більше уваги приділяти ознайомленню дітей з творами та жанрами образотворчого мистецтва. Виконання розділу становить 74%.

« Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Діти розрізняють поняття «більше», «менше», «порівну» , мають елементарні уявлення про простір (вгорі – внизу, попереду - позаду), порівнюють предмети за товщиною, довжиною, розрізняють геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), порівнюють множини, рахують в межах 5, знають цифри в межах 3. Водночас діти погано орієнтуються в часі. Розділ виконано на 75%.

«Здоров’я та фізичний розвиток». Діти на достатньому рівні засвоїли основні рухи – біг, ходьбу, стрибки з просуванням вперед, у висоту, кидання та ловіння м’яча, підлізання під дугою; знають рухливі ігри, охоче граються у них. Потребує покращення робота над навчанням дітей лазінню та повзанню.

Середній показник – 77%

Середня група (вихователь Завгородня В.А.)

Група працює за програмою «Дитина».

«Дитина в природному довкіллі». Діти називають зимові явища, розрізняють живу та неживу природу, можуть назвати ознаки різних пір року. Діти знають про особливості життя тварин та рослин взимку . Проте не всі діти можуть назвати мешканців водойм. Розділ виконано на 74%

«Дитина в соціумі». Діти знають професії, знаряддя праці, знають про значення сільськогосподарської праці, мають уявлення про професії батьків. Діти знають назву своєї країни, її столицю, називають український національний одяг, мають уявлення про національні страви. Розуміють обов’язки членів родини, розуміють хто такі рідні і чужі люди.

Водночас вихователю слід познайомити дітей з українськими ремеслами. Діти розрізняють емоції, можуть назвати їх, активно користуються вербальними та невербальними методами спілкування. Діти знають, хто такі друзі, знають відмінності хлопчиків та дівчаток, розрізняють шкідливі та корисні звички. Розрізняють позитивні та негативні риси свого характеру. Розділ виконано на 76%

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Діти порівнюють множини, добре орієнтуються у просторі, розрізняють поняття ліворуч – праворуч, попереду – позаду, тощо, вміють порівнювати предмети за висотою, довжиною, шириною, вживають відповідні слова, розрізняють геометричні фігури – круг, квадрат, трикутник, знають цифри в межах5, рахують в межах 5. Вихователям слід звернути увагу на орієнтування дітей у часі. Розділ виконано на 79%

«Мовлення дитини». Діти складають прості і поширені речення, мають достатній словниковий запас, вживають в мову всі частини мови, розуміють багатозначні слова. Складають розповіді за серією картин. Більше уваги слід приділити переказу творів, навчанню діалогічного мовлення. Розділ виконано на 76%.

«Образотворча майстерня». Діти вміють зображувати предмети округлої та прямокутної форми, об’єднують зображення сюжетом, володіють навичками декоративного малювання, вміють малювати за допомогою нетрадиційних технік (долонею, штампом); вміють ліпити, використовуючи прийоми скачування, розкочування, витягування, прищипування,тощо. Діти аплікують, володіють прийомом охайного наклеювання, але вихователям слід більше уваги приділити навчанню прийомам вирізування. Конструюють із паперу, природного і будівельного матеріалу. Розділ виконано на 82%.

«Здоров’я та фізичний розвиток». Діти на достатньому рівні опанували основні рухи – різні види ходьби, бігу, кочення та ловіння м’яча, метання на дальність і в ціль, лазіння, підлізання. Вихователям слід більше уваги звернути на вправи з різних видів стрибків, правильність їх виконання. Розділ виконано на 84%

Старша група

(вихователь Хлівна С.В.)

Група працює за програмою «Дитина». Вивчення охоплювало такі розділи :

«Дитина в природному довкіллі». Розділ засвоєно дітьми на достатньому рівні. Діти мають уявлення про зимові явища, живу та неживу природу, рослини куточку природи, способи догляду за ними; мають уявлення про природу космосу, розрізняють птахів, мешканців водойм, мають уявлення про їх спосіб життя. Середній показник засвоєння знань дітей з цього розділу – 83%

«Мовлення дитини». У дітей достатній словниковий запас з різних сфер життєдіяльності, діти знають і називають органи артикуляційного апарату, гарно складають різні типи речень, складають різні типи розповідей : за картиною, за серією картин, переказують оповідання, правильно узгоджують слова, утворюють складні слова, вживають узагальнюючі слова. Потребує покращення робота з навчання дітей складанню розповідей за схемами.

«Дитина в соціумі». Цей розділ діти старшої групи засвоїли на 76%. Добре орієнтуються у професіях, називають меблі, предмети побуту та вжитку. Мають знання про рід, родину, Батьківщину, народні та сімейні свята. Проте, недостатньо орієнтуються у фольклорних символах, не всі називають професії батьків.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Діти цієї групи добре орієнтуються у числах і цифрах в межах 10, використовують різні види лічби, розрізняють об’ємні та площинні геометричні фігури, орієнтуються в просторі, на аркуші паперу, в часі. Але вихователю слід звернути увагу на роботу над складом числа . Розділ виконано на 86%.

«Здоров’я та фізичний розвиток». Діти показали гарні результати у різних видах бігу, ходьби, стрибків, метанні на дальність та у вертикальну ціль, повзанні по гімнастичній лаві, підлізанні під дугу, вправах на рівновагу, знають рухливі ігри. Водночас вихователю слід більше уваги приділяти іграм з елементами спорту та вивчити з дітьми види спорту. Розділ виконано на 87%

«Образотворча майстерня». Діти опанували різні види аплікації, ліплення, малювання. Діти знають, що таке композиція. Вихователям слід планувати нетрадиційні техніки малювання, аплікації, приділяти більше уваги навчанню дітей малюванню фігури людини, ознайомлювати дітей з декоративно – прикладним мистецтвом та народними ремеслами, репродукціями відомих художників.

Розділ виконано на 79 %

Середньо-старша логопедична група

(вихователі Шевченко Л.М., Луцик М.М.)

Група працює за програмою «Дитина».

«Дитина в природному довкіллі». Діти мають уявлення про ознаки зими, про життя птахів, тварин, рослин взимку; мають уявлення про природу космосу, про безпеку в природі. Разом з тим недостатньо сформовані знання про мешканців водойм. Розділ виконано на 78%.

«Мовлення дитини». У дітей достатній словниковий запас з різних розділів, діти знають і називають органи артикуляційного апарату, вживають узагальнюючі слова, утворюють складні слова, складають різні типи речень. Водночас більшість дітей не досить гарно складають різні типи розповідей, не завжди правильно узгоджують слова. Потребує вдосконалення робота над звуковимовою та переказами літературних творів. Загалом розділ виконано на 72%.

«Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі». Діти використовують різні види лічби, орієнтуються в просторі , часі, на аркуші , називають геометричні фігури, рахують в межах 10, знають цифри. Водночас не всі діти розрізняють об’ємні та площинні геометричні фігури, не орієнтуються у складі числа. Розділ виконано на 74%.

«Дитина в соціумі». Цей розділ діти логопедичної групи засвоїли на 73%. Добре орієнтуються у професіях, називають меблі, види транспорту та його призначення, страви та продукти, розваги та свята. Проте недостатньо орієнтуються у предметах побуту, не всі можуть назвати професії своїх батьків.

«Здоров’я та фізичний розвиток». Діти показали гарні результати у різних видах бігу, ходьби, стрибків, лазінні, підлізанні під дугою, метанні на дальність та у вертикальну ціль, повзанні по гімнастичній лаві. Водночас вихователям слід більше уваги приділяти вивченню правил рухливих та спортивних ігор. Розділ виконано на 86 %.

«Образотворча майстерня». Діти достатньо добре засвоїли прийоми малювання, вирізування, наклеювання, конструювання, володіють конструктивним та пластичним способами ліплення. Позитивно, що вихователями проводяться заняття з використанням нетрадиційних технік малювання та аплікації( штампом, зубною щіткою, набризком) . Водночас потребує серйозного поліпшення робота із сюжетного малювання, слід звернути увагу на ліплення пластичним способом. Розділ виконано на 84 %

Розділ «Літературна скринька»

Середній показник по закладу –76,8 %. Діти молодшої групи засвоїли розділ на

76% , середньої групи – на 79%, знають українські народні казки, впізнають героїв , розігрують малі фольклорні жанри, знають вірші про зиму, зимові явища, можуть охарактеризувати казкового героя, вміють працювати з дитячою книгою. Проте потребує уваги робота над розрізненням жанрів художніх творів. Найвищий показник засвоєння у старшій та старшо-середній групі – 82- 81%. Діти впізнають, називають українських поетів, письменників, називають їх твори, знають достатню кількість програмових творів; знають багато казок, віршів, лічилок, мирилок тощо. Розрізняють жанри художніх творів, види казок. Проте вихователям старшої і логопедичної груп слід більше уваги приділяти бесідам за змістом художніх творів, вчити дітей давати оцінку поведінці героїв.

Розділ «Музичний калейдоскоп»

Аналізуючи музичну діяльність (музичний керівник Яхненко О.Ю.) було з`ясовано, що діти в І молодшій групі уміють слухати музику, розуміють настрій та образний зміст музики, проте лише 7 дітей відповідно розрізняють особливості звучання музичного твору (голосно – тихо, швидко – повільно, весело – сумно). Всі діти знайомі з музичними інструментами, контрастними за звучанням (барабан, брязкальця); підспівують, співають індивідуально – 6 дітей, виконують рухи в іграх, вправах; вміють змінювати рухи у відповідності з частинами музики; володіють навичками діяти з предметами. У дітей І молодшої групи рівень засвоєння – 71%

У ІІ молодшій групі діти орієнтуються у характері музики, настрою музичного твору; проте вловлюють тембр різних музичних інструментів (фортепіано, скрипка, сопілка) лише 9 дітей. Діти яскраво реагують на контрастні за настроєм музичні п`єси, розрізняють сумну, повільну, швидку мелодію. Бажання рухатися сформовано у 14 дітей; діти відтворюють образні рухи, водять хороводи. У дітей молодшої групи рівень засвоєння – 76%.

Діти в середній та середньо-старшій групі вміють емоційно визначати характер музичного твору, вміють уважно слухати музичний твір від початку до кінця, знають жанри музики (марш, пісня, танок). Також діти співають природнім голосом, чітко вимовляють слова під час співу, відтворюють образні рухи та нескладний сюжет під музику, орієнтуються у просторі. Проте має місце недолік у запам`ятовуванні послідовності рухів - не всі виконують рухи у правильній послідовності без нагадування дорослого. Діти середньої групи засвоїли розділ на 82% , середньо-старшої групи – на 81%,

Діти старшої групи з цікавістю слухають музику, емоційно реагують на неї. Визначають загальний характер, настрій музичного твору. Диференціюють різні жанри музичного мистецтва (інструментальну і вокальну музику, марш, пісню, танок). Проте лише 9 дітей чисто інтонує мелодію; 11 дітей мають правильну артикуляцію, чують музику і передають рухами загальний настрій. Є проблема у самостійному відтворенні танцювальних рухів, діти важко запам`ятовують послідовність музично-ритмічних рухів. Діти старшої групи засвоїли розділ на 83%

Проаналізувавши результати засвоєння дітьми програмових вимог, можна зазначити, що вихователями проводиться належна робота з усіх розділів програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». Найвищий відсоток виконання – розділи «Здоров’я та фізичний розвиток» та «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», найнижчий відсоток – «Мовлення дитини».

Затверджено:

В.о Зав.ДНЗ№11_____ Л.М.Шевченко

Меню

Понеділок 05.04.2021

Прийом їжі

Сніданок

Назва страви

Вихід (гр)

ясла

сад

Макарони солодкі з маслом

80\5

100\5

Печиво

30

40

Чай з лимоном

150\2

180\2

Обід

Борщ зі сметаною

150\5

200\5

Картопляне пюре з маслом

80\5

120\5

Печінка куряча тушкована в сметані

40\5

50\5

Капуста тушкована

20

40

Компот

150

180

Хліб пшеничний

25

35

Підвечірок

Пряник

30

50

Какао

150

180

Вівторок 06.04.2021

Прийом їжі

Сніданок

Назва страви

Вихід (гр)

ясла

сад

Каша молочна з маслом

180\5

200\5

Хліб пшеничний з маслом та твердим сиром

25\5\10

35\5\10

Чай з лимоном

150\2

180\2

Обід

Суп рибний

150

200

Каша гречана з маслом

80\5

120\5

Тефтеля у томатному соусі

40\2

50\2

Ікра бурячна

20\2

20\2

Напій з соку

150

180

Хліб пшеничний

25

35

Підвечірок

Сирники з повидлом

50\5

80\5

Компот із сухофруктів

150

180

Середа 07.04.2021

Прийом їжі

Назва страви

Вихід (гр)

ясла

сад

Сніданок

Каша молочна з маслом

180\5

200\5

Чай з лимоном

150\2

180\2

Хліб пшеничний з повидлом

25\5

35\5

Обід

Капусняк зі сметаною

150\5

200\5

Плов

120

160

Салат овочевий

20

20

Компот із сухофруктів

150

180

Хліб пшеничний

25

35

Підвечірок

Ватрушка

50\5

50\5

Напій з соку

150

180

Четвер 08.04.2021

Прийом їжі

Назва страви

Вихід (гр. )

ясла

сад

Сніданок

Каша молочна з маслом

180\5

200\5

Чай з лимоном

150\2

180\2

Хліб пшеничний з маслом та твердим сиром

25\5\10

25\5\10

Обід

Суп рисовий

150

200

Печення по домашньому з м’ясом

120

160

Салат овочевий

20\2

20\2

Напій з соку

150

180

Хліб пшеничний

25

35

Підвечірок

Вафлі

30

50

Компот

150

180

П’ятниця 09.04.2021

Прийом їжі

Назва страви

Вихід (гр)

ясла

сад

Сніданок

Каша молочна з маслом

180\5

200\5

Чай з лимоном

150\2

180\2

Хліб з повидлом

25\5

35\5

Обід

Суп гороховий з грінками

150\10

200\10

Каша пшенична з маслом

80\5

120\5

Котлета м’ясна

40

50

Капуста тушкована

20

40

Компот із сухофруктів

150

180

Хліб пшеничний

15

25

Підвечірок

Печиво

30

50

Напій з соку

150

180

Старша медична сестра Г.А.Чичкань

Приватний підприємець М.П.Іванова

Кадровий склад:

1

Завідувач

1

2

Вихователь-методист

0,5

3

Вихователь

9,1

4

Практичний психолог

0,5

5

Музичний керівник

1

6

Вчитель-логопед

1

7

Сестра медична старша

1

8

Каштелян

1

9

Завідувач господарства

1

10

Помічник вихователя

5,9

11

Машиніст із прання (білизни)

1

12

Робітник з обслуговування

0,5

13

слюсар-електрик

0,5

14

Сторож

3

ЗВІТ

ПРО РОБОТУ

ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ № 11«ЗІРОЧКА»

( ЯСЕЛ – САДКА) КОМБІНОВАНОГО ТИПУ

СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ

У 2022/2023 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ.

У 2022/2023 навчальному році в дошкільному навчальному закладі ( яслах – садку ) № 11 працювало 5 груп ( 1 ясельна , чотири групи дошкільного віку з них 1 логопедична). Дошкільний заклад розрахований на 120 місць.

Режим роботи дошкільного закладу – п’ятиденний : з 7.30 до 18.00.

Всього в дошкільному навчальному

закладі:

- виховується 85 дітей;

з них:

- ясельного віку 20 дітей;

- дошкільного віку 65 дітей.

– навчання, виховання та спілкування дітей і дорослих проводиться державною мовою.

Колектив закладу складає 20працівників, із них :

Педагогічних – 10

Обслуговуючого персоналу - 10

Склад педагогічних кадрів на 2022-2023 навчальний рік :

-завідувач ДНЗ;

- вихователь-методист-0,5;

- практичний психолог-0,5;

- вчитель-логопед - 1;

- музичний керівник - 1;

- вихователі груп раннього віку

- вихователі груп молодшого дошкільного віку

- вихователі груп середнього дошкільного віку ;

- вихователі груп старшого дошкільного віку ;

із 10- ти педагогічних працівників:

· вища освіта – у 9 педагогів,

· н\вища -1

Робота з дітьми ведеться відповідно до Закону України « Про дошкільну освіту». Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку.

В 2022-2023 навчальному році значна увага приділялась роботі з самоосвіти педагогів.Свою роботу вихователі будували на принципах послідовності, наступності в усіх вікових групах.

Організація всього навчально-виховного процесу в дошкільному закладі протягом 2022-2023 навчального року була спрямована на творчий пошук сучасних форм навчально-виховної роботи, в умовах війни створення необхідних умов для повноцінного фізичного і психічного розвитку кожної дитини.

Слід відмітити, що всі педагоги закладу протягом навчального року брали активну участь у заходах, які були організовані управлінням освіти,молоді та спорту .

Відповідно до річного плану роботи протягом року проводяться педради, ділові тижні безпеки, виставки.

Впродовж 2022-2023 навчального року була спланована і втілювалась в практику роботи дошкільного закладу робота з дошкільниками мікрорайону, які неохоплені дошкільною освітою. Таким чином можна зауважити, що колектив працював наполегливо і завзято, з поставленими річними завданнями справились.

В закладі функціонує медичний кабінет, який обладнано згідно існуючих нормативних вимог та має відповідні медичні препарати.

Старша медична сестра, ставлячи за мету виховання свідомої, самодостатньої, компетентної особистості, особливу увагу звертає на те, щоб малятам у садочку жилося добре і комфортно, щоб вони уміли свідомо ставитися до свого здоров’я, дбали про нього .

За період з травня 2017 року по травень 2018 року рік було зафіксовано 42 звернень громадян. В основному звернення про влаштування дитини до ДНЗ та працевлаштування.

Підводячи підсумки минулого навчального року можна стверджувати, що робота з дітьми велась систематично, цілеспрямовано, комплексно, з урахуванням вікових можливостей дітей та відповідно вимог Базової програми.

Роботу педагогічного колективу за 2017-2018 навчальний рік оцінено як задовільну. Виходячи з вищевикладеного, можна виділити такі загальні недоліки в роботі дошкільного навчального закладу: недостатньо проводяться тематичні спільні заходи з батьками, з громадськістю. Причиною цих недоліків є:

-недостатня ефективність впровадження особистісно-орієнтованої моделі

навчання та виховання дітей дошкільного віку;

-недостатньо результативна робота з сім`єю.

Звертаючи увагу на це, робота колективу дошкільного навчального закладу у наступному навчальному році буде спрямована на: індивідуалізацію освітнього процесу; підсилення тенденції особистісно орієнтованої, гуманістичної моделі виховання; удосконалення роботи педагогічного колективу з оптимізації шляхів взаємодії з родинами вихованців та громадськістю. Це допоможе педагогам забезпечувати умови для росту життєвої компетенції дитини у відповідності з вимогами Програми виховання і навчання дітей від двох до семі років «Дитина».

Зміцненню матеріальної бази

Значна увага приділялась збереженню та зміцненню матеріальної бази, благоустрою території.

-проведено поточний ремонт майданчиків;

-оновлені клумби кожної групи;

-повірено електричний лічильник,

-перезаряджено вогнегасники ,

-поновлено кабінети медичної сестри, завідувача, логопеда

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізувати свої здібності, товаришувати весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з коллективом та батька
Кiлькiсть переглядiв: 1001

Коментарi