Процеси | Години доби |
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування | 7.30 – 8.05 |
Ранкова гімнастика | 8.05 – 8.15 |
Підготовка до сніданку. Сніданок | 8.15 – 8.45 |
Ігри, підготовка до занять | 8.45 – 9.00 |
Заняття | 9.00 – 10.00 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи | 10.10 – 11.10 |
Підготовка до обіду, обід, гігієнічні, водні Процедури | 11.10 – 11.50 |
Підготовка до денного сну, сон | 11.50 – 15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, водні, за гартувальні процедури | 15.00 – 15.25 |
Підготовка до вечері. Вечеря | 15.25 – 15.50 |
Ігри, індивідуальні заняття, розваги | 15.50 – 16.20 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 16.20 – 17.30 |
ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ |
1. Ознайомлення з соціумом 2. Сенсорний розвиток ІІ пол.. дня Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Музична діяльність 2. Аплікація/Ліплення Прогулянка. Фізкультура на св. повітрі | 1. Розвиток мовлення 2. Сенсорний розвиток Прогулянка. Фізкультура на св. повітрі | 1. Культура мовленнєвого спілкування 2. Малювання ІІ пол. дня Здоров'я та фізичний розвиток | 1. Музична діяльність (театр/д) Прогулянка. Фізкультура на св. повітрі ІІ пол. дня СХД |