Процеси | Години доби |
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування | 7.30 – 8.10 |
Ранкова гімнастика | 8.10 – 8.30 |
Підготовка до сніданку. Сніданок | 8.30 – 8.50 |
Ігри, підготовка до занять | 8.50 – 9.00 |
Заняття | 9.00 – 10.30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи | 10.30 – 11.30 |
Підготовка до обіду, обід, гігієнічні, водні Процедури | 11.30 – 12.00 |
Підготовка до денного сну, сон | 12.00 – 15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, водні, за гартувальні процедури | 15.00 – 15.25 |
Підготовка до вечері. Вечеря | 15.25 – 15.50 |
Ігри, індивідуальні заняття, розваги | 15.50 – 16.20 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 16.20 – 17.30 |
ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ |
1. Ознайомлення з соціумом 2. Ліплення ІІ пол.. дня СХД | 1. Розвиток мовлення 2. Аплікація 3. Музична діяльність Прогулянка. Фізкультура на св. повітрі | 1. Культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з соціумом ІІ пол. дня Музична розвага | 1. Логіко матем. розвиток 2. ІНТ: Література + Культура мовленнєвого спікування 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Ознайомлння з природним довкіллям 3. Музична діяльність ІІ пол. дня Спортивні розваги |