• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Літній оздоровчий період

/Files/images/l2.jpg

/Files/images/cd42e796849a.jpg/Files/images/09cc32d975a7_1.jpg/Files/images/f44e4007e0b9.jpg/Files/images/5f8dfce7005e.jpgЛітній період у дошкільному закладі – можливість повністю присвятити роботу зберегаючим здоров’я технологіям. Під час підготовки до оздоровчого процесу педагогічний персонал розробляє маршрути прогулянок і екскурсій, поповнює картотеку рухливих ігор та корекційних вправ. Складається докладний план літньої оздоровчої роботи в ДНЗ. У ньому зазначаються основні моменти роботи з дітьми – загартувальні процедури, фізкультурні дозвілля, інтегровані заходи.

З чого починається літній сезон?

Влітку дошкільнята багато часу проводять на ділянці, на свіжому повітрі. Саме влітку діти отримують максимум вражень та позитивних емоцій – рухливі ігри, фізкультурні розваги, загартовуючі процедури, спортивні свята.

Мета оздоровчого періоду

В останні десятиліття в роботі з дошкільниками робиться акцент на здоров’язберігаючи технології.Програма оздоровчої роботи в ДНЗ – це тільки напрямок, в якому мають рухатися педагоги установи для отримання необхідного результату.

Основними цілями оздоровчої роботи є збереження, зміцнення здоров’я дітей (емоційного, фізичного, психічного). При цьому в роботі обов’язково слід враховувати індивідуальні особливості кожної дитини.

Фізкультурно-оздоровча робота в ДНЗ за ФГОС своєю основною метою ставить охорону, зміцнення фізичного здоров’я і психічного благополуччя дитини. Введення стандарту дозволяє бачити в перспективі результат роботи і прагнути до нього.

Завдання оздоровчого періоду

  • Підвищення адаптаційних можливостей організму за допомогою різних форм загартовування.
  • Формування позитивного емоційного настрою.
  • Створення умов для самостійної рухової активності малюків.
  • Вдосконалення фізичних функцій дитячого організму.
  • Розвиток культури руху.
  • Формування потреби у фізичних вправах, гігієнічних процедурах, здоровому способі життя.


Планування роботи з дітьми складається з декількох основних етапів:

  • Діагностика здоров’я.
  • Повноцінне харчування і питний режим (гігієна і естетика прийому їжі, правильний підбір меблів).
  • Загартовуючі заходи (контрастне обливання ніг і рук, ходьба босоніж, стопотерапия, ранкова гімнастика, сольові доріжки).
  • Профілактичні заходи (дихальна гімнастика, казкотерапія, гімнастика для очей, самомасаж).
  • Корекційні заходи (фонетична ритміка, індивідуальні заняття з розвитку мовлення, дрібної моторики, дотику, соціально-побутове орієнтування).
  • Вітамінізація (фіточай, кисневий коктейль, вітаміни).
  • Робота з батьками.

План літньої оздоровчої роботи в ДНЗ не обходиться без фізкультурних, музичних, інтегрованих занять, свят і розваг. До них входять:

  • фізкультурні заняття з валеологичними бесідами;
  • ранкова гімнастика з музичним супроводом;
  • індивідуальні ігри та вправи;
  • фізкультурне дозвілля з батьками;
  • коригуюча гімнастика після тихої години;
  • інтегровані заняття на свіжому повітрі;
  • спортивно-музичні свята.

Форми оздоровчої роботи в ДНЗ

Вся робота в дошкільному закладі зводиться до 3 основних блоків:

· Ініціатива дорослих – це спеціально організовані моменти, в яких дорослі виступають у ролі ведучих, а діти – ведених.

· Спільна діяльність дорослих і дітей – це наявність рівноправних взаємин, обопільне бажання взаємодії.

. Самостійна діяльність дітей – це спонтанне бажання в грі, творчості втілити вже відомі прийоми.

Кiлькiсть переглядiв: 1374

Коментарi