2021-08-18
Про булінг
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ ДНЗ №11
від18.08.2021р. №42
Алгоритм дій дошкільного навчального закладу№11 «Зірочка»
(ясла-садок)комбінованого типу
Смілянської міської ради
1. Якщо педагог, інші працівники, батьки чи учасники освітнього процесу стали свідками, то вони мають повідомити керівника закладу незалежно від того, чи поскаржилась жертва булінгу чи ні.
2. Після отримання звернення дитини, відповідна особа інформує керівника закладу освіти у письмовій формі (заява) про випадок боулінгу.
3. Керівник закладу розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставини булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то директор закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
4. До складу комісії входять: педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера» (за згодою), керівник закладу та інші заінтересовані особи.
5. У разі якщо комісія не кваліфікує випадок як боулінг, а постраждалий не згоден з цим, то він може одразу звернутись до органів Національної поліції України.
6. За будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує психологічну підтримку усім учасникам випадку.
ЗРАЗОК
Заяви від батьків дитини (або особи, що їх замінює), або педагога, який став об’єктом булінгу (цькування) з боку іншої особи
Голові Комісії з розгляду
питань булінгу (цькування)
Завідувачу ДНЗ №11
Косенко Н.В.
_______________________
(ПІБ)
Домашня адреса_________
_______________________
_______________________
м.т.____________________
Заява
Я, ____________________, повідомляю про випадок, що стався з моєю дитиною, вихованцем (вихованкою) групи №___ або зі мною (назва посади).
Детальний опис ситуації (зокрема: що відбулося, як часто вона трапляється та настільки довго триває): ________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Прошу провести розслідування ситуації, що склалася.
Дата Підпис
План заходів
щодо запобігання та протидії булінгу
дошкільного навчального закладу№11 «Зірочка»
(ясла-садок)комбінованого типу Смілянської міської ради
на 2021-2022 навчальний рік
№з/п | Назва заходу | Цільова аудиторія | Термін виконання | Відповідальний |
1. | Спостереження за психічним станом та поведінкою дітей у різні моменти перебування у закладі | Діти | Упродовж року | практичний психолог |
2. | Практикум для педагогів «Вчимося діяти у конфліктах з батьками» | Педагоги | Жовтень, 2021 року | практичний психолог, Луцик М.М. вихователь |
3. | Ділова гра для педагогів «Стоп булінг» | Педагоги | Жовтень, 2021 року | практичний психолог |
4. | Правовий брейн–ринг для педагогів «Подорож країною Прав та Обов’язків» | Педагоги | Грудень, 2021 року | практичний психолог |
5. | Заняття за програмою: «Програма формування ненасильницької поведінки у дітей старшого дошкільного віку» | Старший дошкільний вік | Упродовж року | практичний психолог |
6. | Заняття за програмою: «Парціальна програма спецкурса з правового виховання дітей старшого дошкільного віку» | Старший дошкільний вік | Упродовж року | практичний психолог |
7. | Індивідуальна та групова корекційно - відновлювальна робота з дітьми з низьким рівнем емоційного благополуччя (за результатами спостереження) | Діти | Упродовж року | Криворучко С.Р., практичний психолог |
8. | Батьківський університет «Протидія булінгу у дитячому середовищі» | Батьки | Грудень, 2021 року | практичний психолог |
Проведення акцій: «Міжнародний день ненасилля» «Я відкритий до тебе» до Дня толерантності. «16 днів проти насильства «Тиждень правової освіти» | Діти, Батьки, Педагоги | 02.10.2021 року 11.11.2021 року -15.11.2021 року 26.11. 2021 року - 11.12.2021 року 02.12.2021 року - 06.12.2021 року | практичний психолог | |
Консультації, рекомендації, пам’ятки щодо протидії булінгу на блозі соціального педагога та практичного психолога | Батьки, Педагоги | Упродовж року | практичний психолог |