Процеси | Години доби |
Ранкова зустріч дітей, ігри, самостійна діяльність за вибором дітей, індивідуальне спілкування | 7.30 – 8.10 |
Ранкова гімнастика | 8.10 – 8.25 |
Підготовка до сніданку. Сніданок | 8.25 – 8.50 |
Ігри, підготовка до занять | 8.50 – 9.00 |
Заняття | 9.00 – 10.30 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, самостійна діяльність дітей за інтересом, індивідуальні роботи | 10.30 – 11.45 |
Підготовка до обіду, обід, гігієнічні, водні Процедури | 11.45 – 12.30 |
Підготовка до денного сну, сон | 12.30 – 15.00 |
Поступовий підйом, гімнастика пробудження, повітряні, водні, за гартувальні процедури | 15.00 – 15.25 |
Підготовка до вечері. Вечеря | 15.25 – 15.50 |
Ігри, індивідуальні заняття, розваги | 15.50 – 16.20 |
Підготовка до прогулянки, прогулянка, ігри, бесіди вихователя з батьками, повернення дітей додому | 16.20 – 18.00 |
ПОНЕДІЛОК | ВІВТОРОК | СЕРЕДА | ЧЕТВЕР | П’ЯТНИЦЯ |
1. ІНТ Літеультура + культура мовленнєвого спілкування 2. Ліплення 3. Музична діяльність Прогулянка Фізкультура на св. повтрі | 1. Логіко математичний розвиток 2. Аплікація 3. Здоровя та фізичний розвиток ІІ пол. дня Гурткова робота | 1. Розвиток мовлення 2. Малювання 3. Здоровя та фізичний розвиток ІІ пол. дня Музична розвага | 1. Культура мовленнєвого спілкування 2. Ознайомлення з соціумом Прогулянка. фізкультура на св. повітрі | 1. Ознайомлення з природним довкіллям 2. Ознайомлення з соціумом 3. Здоровя та фізичний розвиток ІІ пол. дня Спортивна розвага |